• (iOS) Bendy in Nightmare Run juksekode ubegrenset tokens

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bendy in Nightmare Run ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bendy in Nightmare Run IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ juksekode ubegrenset tokens ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bendy in Nightmare Run 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ganske bra spill. Kontrollene er ikke så gode, men totalt sett et bra spill.

    Spillet er flott, men etter oppdateringen holdt Chesters og Deweys nivåer hengende når de gjør det trippel luftangrepet. Så jeg kan bare spille Canoodles og Gaskettes nivåer. Etter at en annonse er spilt, avbrytes lyden av spillet til en annen annonse spilles av. Jeg har også kjøpt alle våpnene, kostymene, maksimert alt og slått alle sjefene mens jeg fullførte nivåutfordringene. Så jeg har ingenting igjen å gjøre i spillet nå. Bare hansken øverst til høyre forvirrer meg. Det var fortsatt et morsomt spill.

    Når jeg ser på en annonse for å fortsette, må jeg lukke appen raskt og åpne igjen, ellers fungerer ikke kontrollene.

    Batteriet mitt begynte å tømmes ekstremt raskt etter nedlasting. Jeg slettet den etter 2 dager. Spillet var ok, men ikke verdt problemene forårsaket av å spille det.

    Bendy in Nightmare Run Arkády gtxa

    Mitt hovedproblem er fiendene. Jeg synes det er rart at edderkoppene OG flaggermusene begge gir ut 20 penger og 10 XP. Og hvorfor gjøre sjefene i stand til å tilkalle uendelige fiender som du enkelt kan drepe uten at du trenger å gjøre noe i marerittmodus? Dessuten ser power-upene knapt ut til å være verdt å bruke, spesielt magneten, siden Alice kan få mer penger i gang. Dessuten tror jeg du må fikse Gaskets laserangrep, fordi det alltid savner deg. +, du blir ikke belønnet når sjefene dreper sin egen undersåtter.

    Det er ok bortsett fra det faktum at hver gang og annonse spiller lydene går, og når Chester gjør flere spytteting der du må gjøre flere angrep samtidig, blir det halt slik at du ikke kan unnslippe. Ingen vits å spille før det er fikset.

    dårlig spill jeg kan ikke komme forbi bendy går planken akt fire fordi ved piggene begynner jeg å henge


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :